Polityka zwrotów i refundacji

1. Przede wszystkim:

Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważyłeś wady produktów, napisz do nas w ciągu 48 godzin na adres e-mail (info@chicbel.shop), załączając zdjęcia próbne. Sprawdzimy i rozwiążemy sytuację tak szybko, jak to możliwe.

2. Wymiany (jeśli dotyczy)

Jeśli chcesz zmienić zakupione produkty, możesz o to poprosić e-mailem w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W niektórych przypadkach możesz zamówić ubranie za małe/za duże. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy, a my wyślemy zlecenie odbioru do firmy kurierskiej. Kurier przyjedzie pod Twój adres i odbierze zwrócony produkt w ciągu 2-5 dni roboczych. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu wyślemy ponownie nową paczkę z produktem żądanym do wymiany. W takim przypadku koszt wymiany w wysokości 30PLN poniesiesz Ty.

Mogą również wystąpić sytuacje, w których brakuje niektórych produktów, pomyliliśmy Cię z jednym lub kilkoma produktami lub niektóre produkty mają oczywiste wady fabryczne, w takim przypadku koszty zwrotu ponosimy my.

Zakupione produkty można wymienić tylko na identyczne produkty lub inne produkty dostępne na naszej stronie! Nie można ich zwrócić, nie zwracamy pieniędzy!