FAQS
O produkcie
1. Gdzie mogę uzyskać informacje o rozmiarze produktu?
Każda strona z informacjami o produkcie zawiera przewodnik po rozmiarach produktu i szczegóły produktu. Zalecenia dotyczące rozmiaru można znaleźć w sekcji zdjęć na dole strony produktu.
2. Dlaczego niektóre produkty nie mają informacji o materiale ani obrazu z tyłu?
Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o każdym produkcie były kompletne i obiecujemy, że wkrótce to zrobimy. Nie możemy się doczekać, aby zapewnić Ci więcej produktów, które zaspokoją Twoje potrzeby zakupowe i naszą misję szybkiej mody, i będziemy nadal ulepszać.
O zamówieniu i płatności
3. Gdzie mogę uzyskać informacje o zamówieniu (rodzaj produktu, ilość, kolor itp.)?
Najpierw możesz otworzyć „Szczegóły zamówienia”, aby sprawdzić informacje o zamówieniu podczas realizacji transakcji.
Po drugie, jeśli zamówienie zostało już złożone i opłacone, zazwyczaj otrzymasz wiadomość e-mail od firmy Chicbelle w celu weryfikacji zamówienia.
Po trzecie, jeśli nie, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Pamiętaj, że jeśli obsłużysz zamówienie nieprawidłowo lub napotkasz blokadę sieci podczas weryfikacji, możesz skontaktować się z nami, aby upewnić się, czy Twoje zamówienie zostało złożone pomyślnie, czy nie.
4. Czy mogę zapłacić kartą kredytową lub debetową?
Obecnie akceptujemy tylko płatność za pobraniem.
Kurier wyśle Ci wiadomość e-mail lub SMS (w zależności od Twoich danych kontaktowych) przed dostarczeniem zakupionej paczki i akceptuje karty VISA, PayPaI i inne. Formę płatności możesz również potwierdzić u kuriera, gdy kurier skontaktuje się z Tobą przed dostarczeniem przesyłki.
O wysyłce
5. Jak szybko otrzymam paczkę?
Zwykle możesz spodziewać się otrzymania paczki w ciągu 5-7 dni roboczych, z wyjątkiem produktów przecenionych i niedostępnych w magazynie. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij O logistyce.
6. Dlaczego moje zamówienie nie kwalifikuje się do bezpłatnej wysyłki?
Jeśli nie masz kuponu na bezpłatną wysyłkę, musisz najpierw sprawdzić, czy Twoje zamówienie jest większe niż 136 RON. Po drugie, przedmioty z wyprzedaży końcowej nie mogą korzystać z bezpłatnej wysyłki.
O zwrocie i wymianie
7. Czy niedostarczone lub niedostępne produkty można wymienić lub zwrócić?
Tak, w przypadku produktów, których nie ma w magazynie lub których nie ma w magazynie, możesz najpierw kliknąć tutaj, aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, a następnie kliknąć tutaj, aby wymienić lub zwrócić. W przypadku produktów, które zostały już wysłane, nie można ich wymienić ani zwrócić przed ich otrzymaniem.
8. Jak zwrócić?
Kliknij POLITYKA ZWROTÓW I REFUNDACJI, aby dowiedzieć się więcej.
9. Czy powinienem zapłacić opłatę za przesyłkę zwrotną?
W niektórych przypadkach możesz zamówić ubranie za małe/za duże. W takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą powyższych metod, a my prześlemy listę odbiorczą do firmy kurierskiej. Kurier przyjedzie pod Twój adres i odbierze zwrócony produkt w ciągu 1-3 dni roboczych. Prosimy o pakowanie produktów tak starannie, jak my pakujemy je dla Państwa, aby bezpiecznie do nas dotarły. W takim przypadku koszt zwrotu lub wymiany ponosimy my
Mogą również wystąpić sytuacje, w których brakuje niektórych produktów, pomyliliśmy Cię z jednym lub kilkoma produktami lub niektóre produkty mają oczywiste wady fabryczne, w takim przypadku koszty zwrotu ponosimy my.